Tiedote asukkaille: Lenkkisaunat suljetaan 3.1. alkaen

AYY peruu AVI:n määräyksen mukaisesti kiinteistöjensä lenkkisaunavuorot, koska niissä oleskellaan tyypillisesti isommalla joukolla ja muiden kuin omaan lähimpään perhepiiriin kuuluvien kanssa. Vuorot perutaan 3.1.2022 alkaen toistaiseksi, kuitenkin vähintään 17. 1. asti.
Kaksi opiskelijaa istuu kasvomaskit naamallaan pöydän ääressä

AYY peruu kiinteistöjensä lenkkisaunavuorot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto  (AVI) on 23.12.2021 määrännyt suljettavaksi julkisten ja yksityisten toimijoiden käytössä olevia tiloja, muun muassa uimahallit, yleiset saunat ja niiden yhteydessä olevat pukuhuonetilat.

Asukkaiden omiin saunavuoroihin rajoitustoimella ei ole vaikutusta. Kiinnitä saunavuorollasi kuitenkin erityistä huomiota hygieniaan.
Kerhohuoneet, pesutuvat ja muut yhteiset tilat pysyvät käytössä toistaiseksi. Niissä tulee kuitenkin noudattaa kulloinkin voimassa olevia määräyksiä kokoontumisrajoituksista, turvaväleistä ja hygieniasta. Tällä hetkellä oleskelu tulisi minimoida samassa taloudessa asuvien kokoontumisiin.

Lisätietoa: Usein kysyttyä asumisesta ja koronapandemiasta

• Julkaistu:
  • Päivitetty:
URL kopioitu

Read more news

vanha kuva teekkareista reklaamikulkueessa kylttien kanssa
Ajankohtaista, Blogi Julkaistu:

Tempaus, yhteisöllisyyden valjastus vaikutustyöhön

Tänä syksynä Aalto-yliopiston ylioppilaskunta järjestää vuosien tauon jälkeen Tempauksen. Kaikkien käsien jälki -Tempaus järjestetään Jämeräpartaisen insinöörin satavuotisjuhlavuonna. Juuso Määttä sukeltaa blogitekstissään Tempauksen historiaan.
Joona Lipponen melko totisena
Ajankohtaista, Kannanotot ja lausunnot Julkaistu:

Hallituksen leikkausten takia opiskelija-asuntoja jää rakentamatta

Olemme järkyttyneitä Suomen hallituksen viimeaikaisista leikkauksista, jotka laittavat opiskelija-asumisen ja opiskelija-asuntojen rakennuttamisen vaakalaudalle. Hallitus leikkasi kehysriihessään erityisryhmien investointiavustukset opiskelija-asuntorakentamiselta lähes kokonaan, mikä tekee jo suunniteltujen asuntohankkeiden aloittamisesta pääkaupunkiseudulla hyvin epävarmaa ja vaikeuttaa opiskelijoiden asumistilannetta sekä Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan (AYY) asuntotoimintaa.
helsinki kiinteistö
Ajankohtaista, Tiedote Julkaistu:

Vakuusmaksuihin tulossa muutoksia syksyllä

Vakuusmaksuihin on tulossa muutoksia, joiden myötä kaikilta ei jatkossa peritä vakuusmaksua, vaan vakuuksia peritään ainoastaan tietyissä tilanteissa
Mante smiling with an EU flag
Ajankohtaista, Blogi Julkaistu:

Miksi äänestän EU-vaaleissa?

Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan hallituksen varapuheenjohtaja Mantė Žygelytė kirjoitti blogiin siitä, miksi hän aikoo äänestää europarlamenttivaaleissa