AYY hakee kiinteistöpäällikköä!
Kiinteistöpäällikkönä olet avainhenkilö ylioppilaskunnan arvokkaimman varallisuuserän eli opiskelija-asuntokiinteistöjen ja toimitilakiinteistöjen hallinnassa. Vastaat AYY-konsernin kiinteistökohteiden ylläpidosta, kunnossapidosta ja turvallisuudesta talousarvion puitteissa. Kustannuspaikkavastaavana toimit tilaajaedustajana, laadit kiinteistöjen ylläpitobudjetit ja suunnittelet ja organisoit kiinteistöjen vuosi- ja peruskorjaukset. Teet myös pitkän tähtäimen suunnittelua yhteistyössä AYY:n asuntotoiminnan oman organisaation ja kumppaniverkoston kanssa. Tehtäviisi kuuluvat myös mm. kiinteistöteknisten järjestelmien suunnitelmallinen ja energiataloudellinen käyttö, sopimuskumppaneille delegoitujen tehtävien sopimuksen mukaisen hoitamisen valvonta ja palveluverkoston aktiivinen johtaminen. Kiinteistöpäällikkönä olet kiinteistöjohtoryhmän jäsen ja toimit kiinteistöyhtiöiden toimitusjohtajana sekä AYY:n suoraomisteisten kohteiden teknisenä isännöitsijänä.
Olet kehitysorientoitunut työpersoona ja tulet kehittämään AYY:n asuntotoimintaa osana AYY:n talousjohtajan johtamaa 15 henkistä asuntotoiminnan organisaatiota. 5 hengen kiinteistötiimistä löytyvät lähimmät kollegasi ja esihenkilösi. Heidän kanssaan kehitystyön keskiössä ovat ajankohtaisesti mm. asukaslähtöiset vahinkokorjausprosessit sekä sähköisten työkalujen tehokas hyödyntäminen omassa ja palveluntarjoajien organisaatiossa osana asukaslähtöistä kiinteistönpitoa. Olet asiakaslähtöinen joukkuepelaaja ja edustat sujuvasti kiinteistön omistajaa asukasrajapinnassa kiinteistönpitoon liittyvissä asioissa. Hankintaosaaminen ja asioiden tehokas koordinointi eri sidosryhmien kanssa on vahvuutesi ja sinulla on kokemusta siitä, että ajantasainen viestintä asukkaille edesauttaa kiinteistön onnistunutta johtamista. Sinulla on ajantasainen tieto ja ymmärrys kiinteistön omistajaa velvoittavista vastuista, velvollisuuksista sekä määräyksistä ja työskentelytapasi ovat näiden mukaiset.
Etsimältämme henkilöltä odotamme:
- Soveltuvaa ylempää tai alempaa korkeakoulututkintoa
- Aiempaa + 5 vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä
- Vankkaa kiinteistöhoidon osaamista
- ARA-osaamista
- Monipuolista kokemusta erilaisista kiinteistöhallinta- ja huoltokirjajärjestelmistä
- Kykyä tuottaa sujuvaa ja ytimekästä analyysiä ja selkeitä päätösesityksiä johdon tarpeisiin oman vastuualueen osalta
- Priorisointi- ja paineensietokykyä, johdonmukaista ja oma-aloitteista työskentelyotetta sekä positiivista ja ratkaisukeskeistä työpersoonaa
- MS-Office ohjelmien hallintaa, erityisesti Excel ja PowerPoint
-
Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan työtehtävän, osaavat työkaverit ja uniikin työyhteisön sekä hyvät työsuhde-edut. Pääset ainutlaatuiselle näköalapaikalle mukaan vaikuttamaan pääkaupunkiseudun opiskelija-asumistilanteeseen ja saat loistavat eväät johtaa arvokkaan kiinteistövarallisuuden kautta ylioppilaskuntaa kohti maailman parasta opiskelijan elämää. Työtehtävät ja palkka määrittyvät valitun henkilön osaamisen ja kokemuksen mukaisesti.
Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Mercuri Urvalin konsultti Ari Rantalalta, p. 040 822 7042. Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen osoitteessa www.mercuriurval.fi (viitenumerolla FI-18067) viimeistään sunnuntaihin 24.3.2024 mennessä.